You give us a year, we will give you the world

شکایات

۲۸ آذر ۱۳۹۶

صدای مشتری (انتقادات، پیشنهادات و شکایات)

صدای مشتری

در آیتاک از انتقادات و پیشنهادهای دانشجویان استقبال میگردد. لذا جهت تشویق دانشجویان برای‌ اظهار انتقادات و پیشنهادات راههای متعددی طراحی شده است که در دسترس‌ همه‌ باشد و براحتی‌ بتوانند انتقادات/ پیشنهادات خود را مطرح‌ نمایند و سازمان‌ بتواند به‌ تمام‌ آنها پاسخ‌ درست‌ و مناسب‌ ارائه‌ نماید .

کانال های انتقال انتقادات و پیشنهادات شما

مراجعه به مرکز و ارتباط مستقیم با مدیر و سوپروایزر مربوطه
ارتباط تلفنی و پیامکی

صدای مشتری تماس با شماره تلفن 44122406
ارتباط مستقیم با مدیریت از طریق mrghane@italkenglish.ir
ارسال تیکت از طریق اکانت خود به مدیریت ( با نام کاربری admin) و یا استاد خود ( نام کاربری اساتید شما در کنار اسم ایشان نوشته شده است.)

ارتباط ایمیلی

صدای مشتریinfo@italkenglish.ir